İçeriğe geç

153 Hangi Şikayetlere Bakar

153 ne durumlarda aranır?

ALO 153, Türkiye’deki yerel idari hizmetlere ulaşmak için telefon numarasıdır.

153 hangi konulara bakar?

Bilgilendirmek için. Sokakta kalan vatandaşlar için 153 çağrı merkezi aramalısınız. Başvurular resmi iş günlerinde ve derslerde işlenir. Acil durum uygulamalarınız için lütfen 7 gün 24 saat boyunca aktif olan ALO 153 Çağrı Merkezimizi arayın!

153 neyle ilgilenir?

Acil Durum Bildirimi: Belediyeler vatandaşları altyapı sorunları, doğal afetler veya acil durumlar hakkında bilgilendirmek için arama yapabilir.

153 numarası ne işe yarar?

Ankara Metropolitan Belediye Koordinasyon Merkezi; Ayrıca, uygulamaları takip ederek işlem ve sonuç hakkında bilgi sağlar. Daşkest, hizmet anlayışı ve uzman personeli ile yeni nesil e-topluluk yapısındaki en büyük adımlardan biridir.

153 kaça kadar aranabilir?

Vatandaşlar, IMM açısından herhangi bir konuda bu satırı arayarak, sorularınızı ileterek ve semptomlarınızı rapor ederek bilgi alabilirler. 153 satır, kesintisiz günde 24 saat hizmet sunar.

153 kim neden arar?

Hizmet Talebi veya Şikayet Takibi -up: Vatandaş belediyeye bir şikayet veya talepte bulunmuşsa (örn. Çöp toplama, sokak çalışması, su kesintileri), belediye bu talebi izlemeye vatandaşı arayabilir.

153 hangi hizmetleri veriyor?

Metropolitan Belediyesi’nin otorite alanlarının bir parçası olarak, vatandaşlardan gelen hizmet, öneriler ve şikayetler, 7/24 tüm iletişim kanallarıyla kesintisiz takip -up hizmetidir.

Mavi masa neye bakar?

Hem telefonla hem de yüz yüze hizmet veren bu ekip, kullanıcıların proje kullanıcılarının uygulama ile karşılaştıkları sorunları çözmesine yardımcı olur.

153’e nereye şikayet edilir?

Çözüm Merkezi ALO153. Uygulamanızla, uygulamalarınızı ve sorularınızı uygulamanızla Çözüm Merkezi’ne kolayca iletebilir ve Canlı Destek yoluyla derhal temsilcilerimize ulaşabilirsiniz.

Alo 153 kime ait?

İstanbul’daki Sosyal Hizmetler Dizini Şehri içindeki vatandaşlarımızın ihtiyaçlarımızın uygulamaları sadece ALO 153 aracılığıyla alındı. Artık uygulamalarınızı cep telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızla herhangi bir yerde üretebilirsiniz ve uygulamanızı da takip edebilirsiniz.

185 neyin numarası?

İçme suyu şikayetleri için ağlar; Su kokuyorsanız veya bulanıklıysanız ve depo suyu kullanmıyorsanız, 185 kullanıcı notu hizmetini arayabilir ve örneği alabilirsiniz.

153 Whatsapp ihbar hattı nedir?

WhatsApp İletişim Satırı 0 (312) 153 00 00 Bize WhatsApp iletişim hattından sorularınızı, şikayetlerinizi ve önerilerinizi gönderebilirsiniz.

156 neyin numarasıdır?

Bakanlığımız, acil durumlarda 110 yangın, 112 sıhhi yardım, 155 polis yardımı, 156 jandari yardımı, 122 alo afad, 177 orman yangını ve 158 Sahil Güvenlik, bu rakamlar 112’de bir çatı altında birleştirildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort deneme bonusu veren siteler
Sitemap