İçeriğe geç

Alo 181 Nerede

Alo 181 nereye bakar?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

Alo 181 nelere bakar?

Vatandaşlarımızın Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüklerine başvurmadan, Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden doğrudan Bakanlığımızla iletişime geçip sorunlarını çözebilmeleri için.

Alo 181’e ne şikâyet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Çevre Şehircilik Bakanlığı’na nasıl ulaşabilirim?

Mustafa Kemal Mahallesi 2082. Cadde No:52 Çankaya/Ankara.0 (312) 222 12 34.

181 ne için aranır?

Hafta içi her gün 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

Alo 181 işe yarıyor mu?

ALO 181 İhbar Hattı Riskli yapılar, riskli alanlar, korunan alanlar gibi konularda bilgi veren hat, tadilat sırasında ortaya çıkan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesi ve çözüm aranması amacıyla da kullanılabiliyor.

181 hangi kuruma aittir?

ALO 181 Çağrı Merkezi, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından çevreye duyarlı ve bilinçli bir toplum oluşumuna katkı sağlamak amacıyla kurulmuş olup vatandaşlara hizmet vermektedir. Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir.

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

Alo 181 hangi saatlerde?

Şu anda hafta içi 08:00 – 18:00 saatleri arasında hizmet verilmektedir ve aramalar kabul edilmektedir. Çalışanların yardımıyla Tapu Dairesi’nde işletmeniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro konularında bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

181 anlamı ne?

Bakanlıklardan kuruluşlara, özel şirketlerden kamu hizmetlerine kadar birçok alan için özel hizmet hatları bulunmaktadır. Topluma hizmet etmek ve vatandaşların sorunlarıyla doğrudan ilgilenmek için oluşturulan bu telefon numaralarından biri de 181’dir.

Gürültü için kimi aramalıyız?

“ALO 181 HATTI’NA GELEN BAZI ÇAĞRILAR” Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na bağlı Alo 181 çağrı merkezine gelen ilginç çağrılardan bazıları şöyle: “-Bir vatandaş, eşinin kendisini televizyondan yüksek sesle izlemesinden dolayı komşularının rahatsız olduğunu ve evine ekip gönderilmesini istediğini söyledi.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığına nasıl ulaşırım?

Alo 181 Çağrı Merkezi’ne Sıkça Sorulan Sorular – T.C. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

Alo 181 kimdir?

Bakanlığımızın görev alanlarıyla ilgili olarak vatandaşlarımızın sorunlarına çözüm odaklı yaklaşılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla oluşturulan ve vatandaşlarımızın çevre ve şehircilik konularındaki bilgi talepleri, ihbarları vb. şikayetlerini almak üzere kurulan ALO 181 Çağrı Merkezi, Bakanlığımız tarafından 01.01.2016 tarihinde açılmıştır.

Çevre Şehircilik Bakanlığı nelere bakar?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; yerleşim, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamaktır.

Çevre Şehircilik Bakanlığına neler şikayet edilir?

1. Duvar, çit, tel örgü, hendek, direk ve benzeri engeller dikmek, 2. İzinsiz veya ruhsat şartlarına aykırı olarak kum, çakıl vb. almak, 3. Moloz, toprak, cüruf, çöp gibi atık ve artıkları etrafa dökmek, 4.

181 hangi kuruma aittir?

ALO 181 Çağrı Merkezi, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından çevreye duyarlı ve bilinçli bir toplum oluşumuna katkı sağlamak amacıyla kurulmuş olup vatandaşlara hizmet vermektedir. Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir.

181 niye arar?

Çevre yönetimi kapsamında hava, su, toprak, atık, gürültü ve deniz kirliliğine ilişkin şikâyetleri alarak şikâyet ve ihbar sonuçlarını vatandaşlara bildiren Çağrı Merkezi, ayrıca tapu ve kadastro bilgileri ile randevu alma konularında da bilgilendirme hizmeti veriyor. Kentsel Dönüşüm alanında da çalışmalar yürütüyor.

İşyeri nereye şikayet edilir?

Çalıştığınız kurumun iş hukukuna aykırı bir şekilde size karşı işlem yapması halinde ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort Gaziantep Kilolu Escort